• bruno

    WOW that chap man o.O so many answers so casually… kk’

  • Shitsureishimasu

    Thanks for the chapter!

    Hmm, more details now. There’s hope, but there’s also no hope. One of those things that makes ReLIFE what it is, I guess.

  • YO BUT KIRISUNA

    oooooooohhhhhhhh another interesting arc is starting???!?!?!??! so excited. thanks for the release!!! >w<

  • Saitama’s Hair

    Ohh so that’s how it worrkkss…

    Thanks for the chapter btw

  • Elaine Larion

    Dreaming about Tama-chans big breasts at the end haha 😀
    Thanks for the chapter.

  • Exiom Exera

    Thx for the chapter. They have virus that selectively deletes memories?! How is this manga not set in a 1984 Dystopian City? Also inb4 “Kiss of Love
    preserves/restores memories”.

  • Ezkaia

    So that’s how they explain the magic effect of the Relife drug…So ther might be a posibility that they will not follow the movie’s original ending. Good grief

    • SRB

      how’d the movie end? if you don’t wanna give spoilers then that’s fine too, I’ll Google it instead of being lazy :3

      • Jakmier

        I too would love to know :>

  • khaychi

    The plot intensifies. Looks like many depressing chapters are incoming. FeelsBadMan

  • Freestyle80

    eh, so the higher ups of relife also looking for a way to help them? That’s unexpected

    • Elaine Larion

      Welp author wants a happy end. At least everything points to it with this, I hope at least.

      • Freestyle80

        rather than Happy end. I want them both to be happy

        Kaizaki deserves to get in a good company and lead a stable life and get into a normal relationship with someone, if that someone is somehow Hishiro then even better

        hopefully Hishiro also becomes less awkward after this experienc

  • csws

    Thanks for the release!

  • csws

    What’s with this????!! They should have just done that much earlier beforehand if it were possible! So hopefully it’ll be possible! I want my happy ending -o-

    • SRB

      I prefer a greek tragedy-esque ending🌚

      • csws

        no shit

  • Tsurugi

    *gasp* so separate them from each other to decrease “viral load” from the other person?! Actually, if the “virus” is set to work on a timer (which it is implied to) then that might actually work.

  • Geese1

    Thanks for the new chapter!

  • My Sweet Honey Marika

    Kantutan na wawasakin ni Kaizaki puke ni Hishiro!

  • José Alberto Ávila

    Thanks for the Chapter! =)

  • Rukid

    okey… this is my Theory though…
    :V

    INTERCOURSE !! Hell yeah..

    so both of then Share the same Virus or something … so they both dont forget each other….

    well .. i think the Author cant possibly add Intercourse in Relife :V
    but the most possible EVENT to happen in the future is

    KISS!!!

    • bble

      all i thought when I read “share … virus” were doujins.

  • salman

    I hope they don’t follow movie’s end in the manga so that we can see something good in next year anime.

  • Mr. Prince

    I am glad they did now some explanation for the memory erase thing, but need more info to unerstand it 🙂

    Thanks WOS 🙂

  • BlueRozen

    Thank you!

  • Eidolon

    yea cool they explained some stuff but what does that mean like they have to separate from each other now? i wanna know more!! 🙁

  • Maxdeffect

    So if they kissed the virus in their bodies will basically transfer to one to another and therefore they wont forget each other.

    I love theories lol

  • Lovro Hvala Kopar

    And then next chapter comes when? (Sorry i’m new here just read to here in 3 days lol)

    • YO BUT KIRISUNA

      should be sometime today

    • Kurisutian

      New chapter every Sunday

  • JustTestingAmI

    Thanks for the chapter!

  • bble

    the author did a fine job how the relife works. banzai.